My favourite holiday

Հարցերին պատասխանելով գրիր փոքրիկ պատում Ամանորի մասին, վերնագրիր այսպես՝ <<My Christmas gift>>,  <<New Year in my family>>, <<My favourite holiday>>

  1. What is the best gift you have ever get or given someone?
    My new phone
  2. What is a cherished /նվիրական/ family tradition from your childhood?
  3. Did you have a real tree or a fake tree when you were little?
    We had a fake tree
  4.  When did you find out the truth about Santa?
    When I was five years old
  5. Who decorates the Christmas tree?
    I always decorate our Christmas tree
  6. Do you prefer giving gifts or getting gifts?
    And give and receive
  7. What food do you have for Christmas, what do you like the best?
    We have`eggs,pudding,puff pastry,fish, I like eggs,pudding and puff pastry
  8. What’s your favorite holiday song?
  9. Do you usually put a star or an angel on top of the tree?
  10. When was the last time you built a snowman?
  11. What’s your favorite holiday movie?
  12.  Was Christmas your favorite holiday as a kid?
  13. Finish this thought, “It wouldn’t be Christmas without _____.”

Տարեվերջ-Տարեմտյան հարցարան կամ հաշվետվություն

Ի՞նչ կուզենայիր ունենալ 2022 թվին, որ պակասում էր 2021-ին:
Թութակ
2021 թվից կա՞ օր, որը կառանձնացնեիր․ որն է, ի՞նչ ես արել, ինչո՞վ է առանձնահատուկ․․․
Դա իմ ծննդյան օրն էր
Նշիր մեկ բան, որը քո այս տարվա ձեռքբերումն ես համարում։
Իմ ձեռքբերումն էր ան, որ իմ ծնողները ինձ 2021-թվականին նոր հեռախոս գնեն
Նշիր երկու բան, որից ինքդ քեզանից դժգոհ ես մնացել, ինչո՞ւ․․․
Առաջինը այն է, որ ես միշտ ամեն ինչ մոռանում էի իսկ երկրորդը այն է, որ ես ամբողջ ամառ չէի արել ոչմի դաս
Նշիր երեք բան, որ քեզ ամենաշատն է ուրախացրել 2021-ին․․․
Իմ ծննդյան օրը,նոր հեռախոսս ստանալու օրը,ամառային ճամբարի առաջին օրը
2021թ․ քո «թարս» օրը, պատմիր․․․
Երբ ես գնացել էի լողի և հիշեցի, որ քարտս մոռացել եմ տանը ես ետ գնացի տուն վերցրեցի քարտս գնացի լողի
Անռանձնացրու 2021-ի բլոգումդ հրապարակած նյութը, ինչո՞ւ հե՛նց այդ նյութը։
Ուսումնական ամառ 2021,որովհետև այս նյութը նայելով ես հիշեցի այս իմ ամառային հրաշալի արկածները
Ու՞մ կուզեիր գովել: Գովիր՝ Գովք—Մայրիկ,Հայրիկ————
Ինչի՞ց ես ամենաշատը ոգևորվել, ինչո՞ւ․․․
Այն հեռախոսից, որը ինձ նվիրել էին ծնողներս, որովհետև ես շատ էի սպասում նոր հեռախոսի
Ի՞նչ կուզեիր ավելի շատ անել:
Գնալ Փարիզ
 Ի՞նչ կուզեիր ավելի քիչ անել:
Տան մնալ
 Ո՞րն էր քո սիրելի հեռուստահաղորդումը:
Դեպի ճամբար 3
 Ո՞րն էր քո կարդացած ամենալավ գիրքը:
Հարրի Փոթեր
Ո՞րն էր քո սիրելի ֆիլմը այս տարի:
Տանը մենակը 2
Ի՞նչ էիր ուզում 2021-ին և չստացար:
Թութակ
Ի՞նչ էիր ուզում 2021-ին և ստացար:
Թութակ
 Ո՞րն է 2021թվականի քո լավագույն լուսանկարը, տեղադրիր այստեղ:

Առաջին ուսումնական շրջանի (սեպտեմբեր-դեկտեմբեր) ամենահետաքրքիր ուսումնական նախագիծը: Հղումն էլ դիր․․․https://naranikghosyan.wordpress.com/2021/11/01/%d5%bd%d5%a5%d5%a2%d5%a1%d5%bd%d5%bf%d5%a1%d6%81%d5%b8%d6%82-%d6%85%d6%80%d5%a5%d6%80-%d5%af%d6%80%d5%a9%d5%a1%d5%b0%d5%a1%d5%b4%d5%a1%d5%ac%d5%ab%d6%80%d5%ab-%d5%bf%d5%b8%d5%b6/
Առաջին ուսումնական շրջանի (սեպտեմբեր-դեկտեմբեր) ամենահետաքրքիր ուսումնական ճամփորդությունը, Հղումն էլ դիր․․․
https://hayrenagitakan.wordpress.com/2021/11/11/%d5%b8%d6%82%d5%bd%d5%b8%d6%82%d5%b4%d5%b6%d5%a1%d5%af%d5%a1%d5%b6-%d5%a3%d5%b5%d5%b8%d6%82%d5%b4%d6%80%d5%ab-%d5%b4%d5%b7%d5%a1%d5%af%d5%b4%d5%a1%d5%b6-%d6%83%d5%b8%d6%82%d5%ac/
Առաջին ուսումնական շրջանի (սեպտեմբեր-դեկտեմբեր) քո ընտրությամբ գործունեության մասին պատմիր 4-5 նախադասությամբ․ Ի՞նչ դասընթաց ես ըտրել, ո՞վ է ուսուցիչը, ինչպե՞ս եք աշխատում, ի՞նչ եք ստեղծել․․․ Դիր քո ընտրությամբ գործունեության բլոգիդ էջի հղումը։

Գործնական քերականություն

136.Կետերի փոխարեն դիր ձ,ծ կամ ց:

Փորձ, հարցում, բարձունք, ուրց, լակումած, ընթերցել, քաղցրություն, լռակյաց, հանդիպակաց. լվացք, գնացք, նստվածք, նրբանցք:

139.Կետերը փոխարինիր ղ կամ խ տառերով:
Խրոխտ, թուղթ, խեղդել, ծաղսել, կմախք, աղբյուր, պղտոր, դժոխք, դրախտ, զմրուխտյա, եղբայր, անվախճան, ողկույզ, մղկտալ, տախտակ, թախտ, աղտոտել:

142.Կետերի փոխարեն գրիր տրված բառերից մեկը:

Թոռնիկը արագ թռավ տատի գիրկը:

Միաժամանակ երեք գիրք է կարդում:

Հորդ անձրևը կտրվելու միտք չուներ:

Հորթը տրտինգ տալով վազեց մոր մոտ:

143.Կետերի փոխարեն գրիր տրված բառերից մեկը:

Որթերի մեջ անծանոթ մի աղջիկ տեսա:

Որդերի պատճառով ձկնորսության չգնացի:

Շատ հաջող ավարտ ունեցավ մեր ձեռնարկը:

Հաչող շունը կծան չի լինում:

Երախայի կտրիչ ատամներն արդեն դուրս էին եկել:

Իմ բոլոր կտրիճ ընկերները հավաքվել են այսօր:

144.Կետերի փոխարեն գրիր տրված բառերից մեկը:

Նստելու համար մի հարթ տեղ եմ փնտրում:

Քամին ամբողջ հարդը բարձրացրել ու պտտում էր օդում:

Տարբեր ախտեր քայքայել էին մարմինը:

Փոշիով ու աղտով էր ծածկված փողոցը:

Մի ուղտ քարավանից առանձնացել էր:

Քո արած ուխտը թանկ է բոլորիս համար:

Մաթեմատիկա

Այն բնական թիվը, որը տրված բնական թվերից յուրաքանչյուրի բաժանարար է, կոչվում է նրանց ընդհանուր բաժանարար:

Տրված բնական թվերի ընդհանուր բաժանարարներից ամենամեծը կոչվում է նրանց ամենամեծ ընդհանուր բաժանարար:

15.12.2021

Թեմա՝ Ամենամեծ ընդհանուր բաժանարար

  • Գտեք տրված թվերի ամենամեծ ընդհանուր բաժանարարը։
    Օրինակ՝ (24,30)=6
  • (25 և 15)=5
  • (24 և 10)=2
  • (120 և 60)=60
  • (24 և 80)=4
  • (25 և 125)=25
  • (6 և 7)=1
  • (5  և 13)=1
  • (18 և 36)=18
  • (15 և 45)=15
  • (20 և 28)=4
  • (35 և 25)=5
  • (12 և 18)=6

Design a site like this with WordPress.com
Get started