- Ի՞նչ է բույսերի բազմացումը: Ո՞րն է բույսերի բազմացման առանձնահատկությունը։
Բույսերր, ինչպես և բոլոր կենդանի օրգանիզմները բազմանում են: Դա կարևոր հատկություն է. այդպես կյանքը շարունակվում է: Մի բույսից կամ նրա մարմնի մեծ կամ փոքր մասից առաջանում է մեկ կամ մի քանի նոր առանձնյակ: Բազմացման այսպես կոչված անսեռ ձեր բնորոշ է բույսերին, սա նրանց բազմացման առանձնահատկությունն է:
- Բույսերի բազմացման ի՞նչ եղանակներ կան:
Կա բույսերի սերմերով բազմացում։ Նաև կա ուրիշ եղանակ անսեռ և սեռական։
- Ի՞նչն է ծառայում բույսերի տարածմանը բնության մեջ:
Բույսերի տարածմանը ծառայում են բույսի մարմնի մասերը կոները, ծաղիկները, պտուղները, սերմերը:
- Ո՞րն է արտաքին միջավայրի գործոնների դերը բույսերի տարածման մեջ:
Բույսերի տարածումը տեղի է ունենում տարբեր ճանապարհներով` քամու, ջրի, միջատների, թռչունների, գազանների և մարդու միջոցով:
- Ի՞նչ հարմարանքներ ունեն բույսերը բնության մեջ տարածվելու համար:
1. Ի՞նչ է բույսերի բազմացումը: Ո՞րն է բույսերի բազմացման առանձնահատկությունը։
Բույսի բազմացումը շատ կարևոր հատկություն է։
Մի բույսից կամ նրա մարմնի մեծ կամ փոքր մասից առաջանում է մեկ կամ մի քանի նոր առանձնյակ, Բազմացման այսպես կոչված անսեռ ձևը բնորոշ է բույսերին սա նրանց բազմացման առանձնահատկությունն է: Բույսերր ինչպես և բոլոր կենդանի օրգանիզմները բազմանում են այդպես կյանքը շարունակվում է:
2. Բույսերի բազմացման ի՞նչ եղանակներ կան:
Բույսերը բազմանում են 2 եղանակով անսեռ և սեռական
3. Ի՞նչն է ծառայում բույսերի տարածմանը բնության մեջ:
Բույսերի տարածմանը ծառայում են բույսի մարմնի մասերը կոները, ծաղիկները, պտուղները, սերմերը:
4. Ո՞րն է արտաքին միջավայրի գործոնների դերը բույսերի տարածման մեջ:
Բույսերի տարածումը տեղի է ունենում տարբեր ճանապարհներով` քամու, ջրի, միջատների, թռչունների, գազանների և մարդու միջոցով:
5. Ի՞նչ հարմարանքներ ունեն բույսերը բնության մեջ տարածվելու համար:
Տարածվելու համար բույսերում կան շատ համարանքներ: Դրանք են քամու միջոցով տարածվող պտուղների և սերմերի թեթև լինել, դրանց վրա թևիկների և մազմզուկների առկայությունը:
- Ի՞նչ է ֆլորան:
Բազմանալով և տարածվելով՝ բույսերը գրավում են որոշակի տարածքներ: Այդպիսի տարածքների բույսերի բազմազան խմբերր միասին անվանում են ֆլորա:
- Դիտեք եղևնի կամ սոճի, նրա վրա գտեք կոներ: Դիտեք մրգատու ծառ կամ թուփ, գտեք պտուղներ: Նկարեք կոները և պտուղները: Ի՞նչ կարող եք պատմել դրանց մասին: Փորձեք պարզել, թե ի՞նչ կա կոնում կամ պտղում: Դրանցում արդյո՞ք զարգանում են սերմեր:
- Դպրոցամերձ և տնամերձ հողամասում կամ այլ վայրում տեսե՞լ եք, թե ինչպե ս են բազմանում բույսերը: Պատմեք, բերեք օրինակներ:
Գտեք հանելուկների պատասխաները
Կանգնած են դաշտում քույրիկներ
Դեղին աչքով, սպիտակ թարթիչներով: (Երիցուկ)
Մեր այգում ճառագայթեց մի հանելուկ.
Հյութալի ե ընդարձակ ու շատ կլոր,
Ամռանը դեռ կանաչ, իսկ աշնանը շատ կարմիր: (Լոլիկ)
Կլոր ու կարմիր աճում եմ ճյուղին,
Ինձ սիրում են մեծերը և փոքրիկ երեխաները: (Խնձոր)